A tudásodat add el, ne az idődet!

Hogyan találd ki, hogyan készítsd el, és hogyan add el saját online oktatóanyagodat?

!

Nézd meg az oktatóanyag "Üdv a fedélzeten!" videóját. Kíváncsi vagy a folytatásra?

Az időded csak egyszer adhatod el, a tudásodat végtelenszer. Ez az online oktatóanyag értékesítés alapképlete. Az új, GoDigital! oktatóanyag lépésről lépésre, érthetően megtanítja hogyan kell ezt csinálni.

21 nap múlva ilyenkor kész az oktatóanyag értékesítési rendszered

Az ajánlat eddig tart

január 29. 23:59-ig

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Melyik vagy te?

Senki nem tud lebeszélni

Van céged, van szolgáltatásod, terméket adsz el, de még nincs digitális terméked. Rég leesett a tantusz, hogy "hoppá, ezt egyszer megcsinálom, és végtelenszer eladom" Senki nem tud lebeszélni, hogy megcsináld a digitális termék bizniszed: de még nem találtál jó oktatóanyagot, nem infóra van szükséged, hanem gyakorlati tapasztatra

Már csinálod, de...

Van digitális terméked. Vannak vásárlóid. De a technikai rendszered még egy kicsit döcög. Mindenféle csoportokban, mindenféle pluginokat ajánlgatnak, te meg kipróbálod mindet.. aztán mi lesz belőle... A marketinged meg lehetne jobb is. Tudni akarod, látni akarod, hogyan lehet ezt jobban csinálni, hogyan lehet több vevőt szerezni

Get rics kvikk!

Nincs vállalkozásod, nincs ötleted, nincs pénzed, nincs terméked, nincsenek ügyfeleid, de gyorsan meg akarsz gazdagodni - bocs, de a netjet.hu nem neked szól, a GoDigital! oktatóanyag meg pláne nem.

Sorry, pal...

miért én?

2007 óta értékesítek online oktatóanyagokat.

Szakterületem az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”.

Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán.

Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan találd el, hogyan gondolkoznak az emberek. Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt.

milyen érzés?

Digitális oktatóanyagot értékesíteni? (Szolgáltatás / termék mellett is)

- Hé, mi ez a hülye vigyor?

- Ja, semmi bajom, csak megint jött egy megrendelés!

Amikor 2007-ben megcsináltam az első digitális oktatóanyagomat, egy PDF volt, az "Elutasíthatatlan árajánlat titka", akkor egy 12 400 Ft-os eladásnak komolyan mondom jobban örültem, mint egy 124 000 Ft-os weboldal megrendelőnek. Miért? Mert egyszer kell megcsinálni, és végtelenszer lehet eladni. Az első digitális terméked eladása után minden forintnak úgy fogsz örülni, mintha sorsjegyen nyerted volna. Pompás érzés.  És ha túl vagy kezdeti örömön, akkor leesik, hogy "hoppá, hát csak még jobb marketing kell, és akkor mégtöbb eladásom lesz"

It was a teenage wedding...

and the old folks wished them well ..  (Ponyvaregény... megvan?)

Bármikor felpattanhatsz otthon mackóban táncolni: Ha a profitod digitális oktatóanyagok értékesítéséből áll, alhatsz 9-ig (mármint, ha a gyerekek nem keltenek fel), de nem fognak idióták hívni telefonon, és akkor mész szabadságra, amikor akarsz, és csak akkor kell válaszolni e-mailre, ha így adtad el pl. a VIP csomagodat, és csak a legjobb fej ügyfelek írnak. Ez olyan szabadságod ad, amit soha nem ért meg az, aki csak az idejét adja el.

21 nap múlva ilyenkor kész az oktatóanyag értékesítési rendszered

hogyan juttat el

célodig az új GoDigital! Oktatóanyag?

!

Ez egy képernyőfotó a GoDigital! oktatónyagról, belülről. De olyan sok minden van benne, hogy a képernyőre nem is fért ki az összes modul. Görgesd végig itt, hogy mit kapsz kézhez, amikor kéred az oktatóanyagot:

Modul #1. Hogyan hozd létre az oktatóanyagodat a nulláról?

  • Amikor elkezded nézni: nincs ötleted, hogy mi mi legyen az oktatóanyagod.
  • Amikor a modul végére érsz: Fel van véve az anyag, kész vannak a videók.
  1. Három apróság, ami eldönti, hogy az oktatóanyagod siker lesz vagy kudarc
  2. Megvalósítási terv: időben és pénzügyileg
  3. Hogyan találd ki mi legyen az oktatónyagod?
  4. Hogyan határozd meg az oktatóanyagod ígéretét?
  5. Oktatóanyag kitalálása #1: a katedra módszer
  6. Oktatóanyag kitalálása #2: az úttörő módszer
  7. Hogyan döntöd el, van-e érdeklődés az oktatóanyagodra?
  8. Hogyan döntöd el, van-e fizetőképes kereslet az oktatóanyodra?
  9. Hogyan állítsd össze a digitális terméked struktúráját?
  10. Hogyan, milyen elv szerint vedd fel a videóidat? Az oktatási stílus 7 pontja.
  11. Mi az oktatóanyag videók felvételének 18 parancsolata?
  12. Hogyan alakítsd ki saját oktatási stílsodat (ezért fogják szeretni az anyagaidat)
  13. Hogyan vegyél fel, szerkessz, renderelj oktataónyag videókat a Camtasia-val?
    (kínzóan részletes útmutatás az elmúlt 13 évem gyakorlati tapasztalatai alapján)
Kedvenc fejezetem ebből a modulból

Videófelvétel 18 parancsolata

"Elmondani sem tudom, hogy 2007 óta, amióta oktatóanyagokat készítek, hányszor és hányszor kellett újravennem egy-egy videót, apróbb hibák miatt. Dupla munka, dupla ideg.. Ezért az elmúlt éveim tapasztalatai alapján összeállítottam egy 18-as parancsolat listát, hogy milyen hibákat ne kövess el, amikor felvételeket csinálsz. Ezek közül mind olyan, hogy ha benézed, akkor újra kell venned a videót. Annyire örülök, hogy végre ezt elmondhatom, hogy segíthetek vele neked."

Amit azelőtt nem tudtál, az 1. modul végére világos lesz, mint a nap:

N
Oktatóanyag téma kész
N
Eldöntöd: Van kereslet?
N
Anyagod tartalma kész
N
Tudod, hogyan vedd fel

21 nap múlva ilyenkor kész az oktatóanyag értékesítési rendszered

Modul #2. Hogyan oldod meg a hozzáférés és a díjlevonás automatizálást?

  • Amikor elkezded nézni:  Homályos, hogy hogyan kell automatizálni
  • Amikor a modul végére érsz: Tudod működtetni a saját rendszered

Ebben a modulban a digitális termékértékesítés technikai hátterét tanítom.

Tudod, hogy nem a technika beállítása a legfőbb kihívás ebben, hanem az, hogy az emberek szeressék az anyagaidat.

Ha megvan a vágy a terméked iránt, a technikai már könnyű lesz, ha követed a videókban mutatott lépéseket.

  1. Hogyan állíts be tagsági rendszert a Woocommerce Membershippel?
  2. Hogyan állítsd be a Bariont automatikus díjlevonáshoz?
  3. Hogyan építs fel egy előfizetéses rendszert a Woocommerce Subscriptions-szel?
  4. Hogyan védd meg a fizetős videó anyagaidat a Vimeo.com rendszerével?

Nézd meg ezt a cikkemet is ebben a témában: Milyen eszközök kellenek online oktatóanyag értékesítéséhez?

Kedvenc fejezetem ebből a modulból

Hogyan védd meg a videóidat?

" Mindenkinek az ez első kérdése - aki digitális anyagot szeretne - hogy: hogyan kell megvédeni az anyagaimat, hogy csak az lássa, aki fizetett érte. Sokáig kerestem én is a jó megoldást. És minél mélyebbre ásol a témában, annál bonyolultabb lesz... most akkor melyik szoftvernek a dolga a védelem?" Rájöttem, évek óta működtetem a netjet.hu-n, most itt az ideje, hogy neked is megtanítsam"

Amit azelőtt nem tudtál, a 2. modul végére világos lesz, mint a nap:

N

Tagsági rendszer kész

N

Előfizetés rendszer kész

N

Vásárlás automatizálása

N

Videóid megvédve

21 nap múlva ilyenkor kész az oktatóanyag értékesítési rendszered

Modul #3. Hogyan tedd könnyűvé az anyag feldolgozását?

  • Amikor elkezded nézni:  Nem tudod, hogyan add át az oktatóanyagodat
  • Amikor a modul végére érsz: Kapásból 3 különbözó módszert is tudni fogsz, hogyan legyen meg a Learning Management System-ed.

Az LMS azt jelenti Learning Management System, azaz Oktatási Rendszer Kezelés (de nem fogjuk ORK-nak rövidíteni...) Ha 2-3 videónál több van egy oktatóanyagodban (még szép, hogy több van), akkor ki kell találni valamilyen designt, valamilyen elrendezést ahhoz, hogy neked is és az ügyfeleknek is kezelhető, szerethető legyen a rendszer. Erről szól ez a modul, több megoldást is mutatok:

 

  1. Hogyan hozz létre saját LMS-t, csak wordpres oldalakkal és a Divivel, ha kevés (20-30) videód van?
  2. Hogyan hozz létre saját LMS-t, csak wordpres oldalakkal és a Divivel, ha sok (30-100) videód van?
  3. Hogyan hozd létre az oktatóanyagod átadó felületét a LearnDash használatával (ez egy nagy lélegzetvételű fejezet, mindenre kitérünk benne, amit a LearnDashről tudni kell és tudni lehet)
  4. Learndash leckék felvitele
  5. Learndash kvíz és assigment
  6. Learndash és Woocommerce Membership együtt
Kedvenc fejezetem ebből a modulból

Hogyan adod át a videókat?

"Minél összetettebb anyagot adsz el, annál nehezebb átlátható formába önteni. A netjet.hu-n olyan mennyiségű oktatóanyag van, hogy fokozatosan, de muszáj átállnunk a LearnDash-re.

De: ezen kívül is én 2 LMS rendszert találtam ki, amit simán meg tudsz csinálni a Divivel. Nagyon sokan kérdezték, hogy "hogyan tudok olyan rendszert összerakni, mint ami a WordPress Dominanciában van?" Annyira örülök, hogy most megtaníthatom ezt is.

Amit azelőtt nem tudtál, a 3. modul végére világos lesz, mint a nap:

N

Sima saját LMS kész

N

Összetett saját LMS kész

N

Learndasht megérted

N

Learndash rendszer kész

21 nap múlva ilyenkor kész az oktatóanyag értékesítési rendszered

Modul #4. Hogyan és mikor add el az oktatóanyagodat?

  • Amikor elkezded nézni:  Nem teljesen világos, hogyan add el
  • Amikor a modul végére érsz:  Olyan rafinált kampányterv állt össze a fejdben, hogy megőrülsz...
u

Mi kell ahhoz, hogy eladd?

Emberek, akik figyelnek rád, és elismerik azt, hogy értesz hozzá. Ezen múlik az, hogy hogyan és mikor adod el.

 

  • Hogyan árazd be az online kurzusodat?
  • Hogyan add el az anyagod, ha vannak feliratkozóid, és figyelnek rád?
  • Hogyan add el az anyagod, ha vannak feliratkozóid, de nem figyelnek rád?
  • Hogyan add el az anyagod, ha nincsenek feliratkozóid, de vannak social media követőid?
  • Hogyan add el az anyagod, ha nincsenek feliratkozóid, és nincsenek social media követőid sem?
Q

Ha se feliratkozód, se social követőd nincs:

Landing page kell: feliratkozókat szerezni

  • Miért működik egy landing page?
  • 19 elem, aminek rajta kell lenni
  • Landing Page kezdőképernyő I.
  • Landing Page kezdőképernyő II.
  • Landing Page kifejtős részek & reszponzivitás
  • Landing Page feliratkozási űrlap készítése
P

Ha vannak feliratkozóid, de nem figyelnek rád

Cikket kell írnod, és meg kell tanulni, hogyan készítsd fel a landing page-eidet arra, hogy a Facebookon meghirdethesd:

 

  • Hogyan kell cikket írni?
  • Get Facebook Ready - Mit kell csinálni?
  • Get Facebook Ready - Hirdethető
  • feliratkoztató oldal
  • Get Facebook Ready - Csali átadó oldal
R

Ha vannak feliratkozóid, figyelnek rád, mert gyakran hírlevelezel:

Azonnali kampány kell: vevőket szerezni

  • Kampány NAHÁT szakasz
  • Kampány AHA szakasz
  • Kampány HŰHA szakasz
  • Kampány KELL szakasz
Kedvenc fejezetem ebből a modulból

Hogyan csinálj kampányt az anyagodhoz?

"Na most - lelövöm a poént - nem kell és nem is lehet kapásból kampányolni. Elmondom az anyagban, hogy mit kell megcsinálni a kampányod előtt, atól függően, hogy per pillanat milyen állapotban a marketing rendszered. De ha végre eljutsz odáig, hogy kampányolhass, akkor imádni fogod a Kontrolcé Kontrolvé Kampány nevű anyagot - ez része a GoDigital! anyagnak. A kampánynak 4 szakasza van, NAHÁT, AHA, HŰHA, KELL szakaszok: egyszerűen imádom átadni ezt a tapasztalatot, mert annyire egyszerű, annyira érthető, és annyira jól működik."

Amit azelőtt nem tudtál, a 4. modul végére világos lesz, mint a nap:

N

Landing page kész

N

Cikkek megírva

N

Kampányterv kész

N

Kurzusod beárazva

21 nap múlva ilyenkor kész az oktatóanyag értékesítési rendszered

marketing support

Az oktatóanyag megrendelésével meghívást kapsz a zárt, csak vevőknek szól Netjet Insider csoportunkba, ahol kb. félezer hozzád hasonló vállalkozó van, ahol nap szinten kérdeznek, és ahol napi szinten válaszolok a marketing problémákra.

Mit ne várj a facebook csoportomtól?
Nem techikai support, ha nem megy a WordPress, ha nem tölt be a Divi, vagy bármilyen plugin, vagy fehér képernyőt látsz, vagy php hibakódot látsz, vagy "jaj, tegnap jó volt, most meg azt írja ki, hogy....."  Ilyesmiben nem számíthatsz rám.

Mit várj a facebook csoportomtól?
Marketing kérdéseket és válaszokat: melyik a jobb design? Melyik a jobb címsor? Ez jó csali címnek? Ez szerinted jó oktatóanyag ötlet? Elakadtam a landng page-em szövegénél! Mit szólsz a sales oldalam átkötő szövegéhez? - Marketing kérdésekben számíthatsz rám.

Nagy Ferót idézve:
A marketing előtt a technika, mint gondolat előtt szó: csak térden állhat.

Modul #5. Hogyan építs saját kredit rendszert?

Minden év végén zsebre tudsz tenni pár extra milliót, ha ezt bevezeted. 

Amikor már több oktatóanyagod is, azt fogod észrevenni, hogy a legjobb fej ügyfeleid elkezdik mindet szépen egyenként beszerezni.

Hogyan adj kedvezményt, amivel igazán megnyered a jó ügyfeleiket,
de nem alázod meg magad ilyen 20-40%-os kuponokkal?

Meg lehet oldani azt, hogy kredited adsz el, és az ügyfelek ezzel fizetnek neked a woocommerce shopodban:

  • Létrehozol különféle csomagokat, ezt veszik meg az ügyfelek
  • Befizetés után az összeg dupláját megkapják kreditben 
  • Ez a kredit pl. 365 napig lesz érvényes, és azoknak, akiknek van kreditjük vásárláskor a Woocommerce pénztár oldalon megjelenik a kredites fizetési opció
  • Ha kredittel fizetnek, nyugi, nem kapnak e-számlát róla
  • Miért jó az ügyfélnek? Hatalmas kedvezményt kap, amit azonnal nem is kell eldönteni,
    hogy mire kéri, van rá egy éve, hogy elköltse
  • Miért jó neked? Év végén szert teszel pár extra millióra, amikor ezeket a krediteket értékesíted.

Ha a prémium csomagot kéred, lépésről lépésre megmutatom, hogyan építs fel egy ilyen rendszert.

ui: Nem muszáj kreditnek nevezni, bármit kitalálhatsz, ami illik a márknanevedhez. Nálunk azért maradt a kredit elnevezés, mert a legjobb ötletem is csak annyi volt, hogy Netjet Tallér (de ez nem került adásba....)

 

21 nap múlva ilyenkor kész az oktatóanyag értékesítési rendszered

kukkants bele

a GoDigital! Oktatóanyagba

3 apróság, ami eldönti, hogy a kurzusod siker lesz vagy kudarc

Hogyan árazd be az online kurzusodat?

Adás: Január 28. Kedd

Tartalomjegyzék

A GoDigital! anyag tartalomjegyzéke. Tudod: a netjet.hu-n nincs kamuzás, nincs nagyotmondás, túlígérés, érzelmekre hatás:
mindig pont azt kapod megrendelés után, amit az ajánlatban leírva látsz.

Modul #1 – a termék létrehozása a nulláról

  • Köszöntő: Üdv A fedélzeten - mire számíthatsz?
  • 3 apróság, ami eldönti, hogy a kurzusod siker lesz vagy kudarc:
  • Hogyan találd ki mi legyen az oktatónyagod?
  • Digitális termék struktúrájának létrehozása
  • Képernyővideófelvétel 18 parancsolata
  • Videók felvétele – Camtasia start!
  • Videók felvétele – tanítási stílus
  • Videók felvétele és szerkesztése a Camtasiával 1.
  • Videók felvétele és szerkesztése a Camtasiával 2.

Modul #2 – Hogyan add át a vevőnek a terméket?

  • Woocommerce Digitális termékhez
  • Woocomerce, Paypal, Barion, Szamlazz.hu: Így kösd össze!
  • Tagsági rendszer beállítások
  • Tagsági rendszer – tartalmak védése
  • Vimeo videók használata
  • Előfizetéses rendszer – alapok
  • Előfizetéses rendszer beállítások
  • Előfizetéses rendszer – kiegészítések

Modul #3 – Hogyan tedd átláthatóvá az anyag feldolgozását?

  • Saját LMS készítése alap verzió
  • Saját LMS készítése fejlett verzió
  • Learndash start
  • Learndash leckék felvitele
  • Learndash kvíz és assigment
  • Learndash és Membership

Modul #4 – Hogyan add el a terméket?

  • Hogyan árazd be a kurzust?
  • Bevezető áttekintés a termékeladáshoz

Modul 4/1 - Landing Page Anatómia

  • Miért működik egy landing page?
  • 19 elem, aminek rajta kell lenni
  • Landing Page kezdőképernyő I.
  • Landing Page kezdőképernyő II.
  • Landing Page kifejtős részek & reszponzivitás
  • Landing Page Űrlap

Modul 4/2 - Get Facebook Ready

  • Get Facebook Ready - Mit kell csinálni?
  • Get Facebook Ready - Hirdethető feliratkoztató oldal
  • Get Facebook Ready - Csali átadó oldal

Modul 4/3 - Hogyan kell cikket írni?

  • Hogyan kell cikket írni?

Modul 4/4 - Kontrolcé Kontrolvé Kampány

  • Kontrolcé Kontrolvé Kampány NAHÁT szakasz
  • Kontrolcé Kontrolvé Kampány AHA szakasz
  • Kontrolcé Kontrolvé Kampány HŰHA szakasz
  • Kontrolcé Kontrolvé Kampány KELL szakasz

Modul #5. Hogyan építs saját kredit rendszert?

21 nap múlva ilyenkor kész az oktatóanyag értékesítési rendszered

Bónusz

Website Speed Oktatóanyag 5 990 Ft értékben (csak Weiser István feliratkozóinak)

Website Speed Villám Oktatóanyag

Most: Lassú az oldalad. Holnapra: 90-100% között lesz, “A” értékekkel a speeded.

Amelyik oldal gyorsabb, ott fog vásárolni a vevő. Mindenki türelmetlen.

Gyors oldalt a Google előrébb rangsorolja. Vigyázni kell a képekkel, szkriptekkel, pluginokkal. Minden lassít. A Website Speed oktatónyag 4 lépéses módszerével 1 nap alatt felhozod 90% főlé az oldalad asztali és mobil betöltési sebességét A Gtmetrixben és a Google Page Speed Insights-ban.

Mire számíts a Website Speed villám oktatóanyagban?

Ez van benne: 1 nap alatt 90%+-ra hozod a Gtmetrix és a Google Page Insights szerint az oldalad betöltési sebességét.

Olyan megoldásokat mutatok, amik bárkinél, bármilyen tárhelyen működnek. Mit fogunk csinálni? Kell majd egyetlen plugin az olyan beállításokra, amit kézzel, magadtól nem tudnál megcsinálni. Kell egy másik plugin, ami a Google mobilos betöltési sebességét hozza fel a siralmas 30-60%-ról 90 fölé.

Bővebb infó erről a bónuszról itt: https://netjet.hu/website-speed/

21 nap múlva ilyenkor kész az oktatóanyag értékesítési rendszered

megrendelés

GoDigital Prémium

  • Modul #1. Hogyan hozd létre az oktatóanyagodat a nulláról?
  • Modul #2. Hogyan oldod meg a hozzáférés és a díjlevonás automatizálást?
  • Modul #3. Hogyan tedd könnyűvé az anyag feldolgozását?
  • Modul #4. Hogyan és mikor add el az oktatóanyagodat?
  • Netjet Insider: Zárt facebook csoport és marketing támogatás
  • Modul #5. Hogyan építs ki saját kreditrendszert?
  • Ajándék Website Speed Oktatóanyag (5990 Ft)

54 990 Ft

csak január 27-29:

49 990 Ft

Kártyával fizeted, azonnal viheted.
21 nap múlva ilyenkor kész az oktatóanyag értékesítési rendszered

GoDigital Oktatóanyag

  • Modul #1. Hogyan hozd létre az oktatóanyagodat a nulláról?
  • Modul #2. Hogyan oldod meg a hozzáférés és a díjlevonás automatizálást?
  • Modul #3. Hogyan tedd könnyűvé az anyag feldolgozását?
  • Modul #4. Hogyan és mikor add el az oktatóanyagodat?
  • Netjet Insider: Zárt facebook csoport és marketing támogatás
  • Ajándék Website Speed Oktatóanyag (5990 Ft)
  • Modul #5. Hogyan építs ki saját kreditrendszert?

49 990 Ft

csak január 27-29:

44 990 Ft

Kártyával fizeted, azonnal viheted.
21 nap múlva ilyenkor kész az oktatóanyag értékesítési rendszered

Azonnali ajándék feliratkozáskor

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Emberközpontúság

A netjet.hu minden cikke, minden videója, minden oktatóanyaga, és minden kivitelezési szogáltatása ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Sok eszköz van, mellyel e cél elérhető, de a középpontban nálem az ember áll. Az online marketing az én értékrendemben nem arról szól, hogy mennyire ismered a különféle szoftvereket, hanem, mennyire tudod eltalálni, hogyan gondolkoznak az emberek.

Lényeg

Amikor hozzám fordulsz online marketing tanácsért az első dolgom, hogy leegyszerűsítsem az üzeneted, lenyessem a sallangokat, hogy kinyerjem belőle a lényeget, azt az egyetlen legfontosabb dolgot, azt a gyöngyszemet, amivel egy mondatot mondva bárki megérti mit akarsz. „Íz, csín, tűz vagyon a versben, ha mesteri mív.” írja Kazinczy. Ezt keresem az ajánlatodban, ha konzultálunk: az ízt, a csínt, a tüzet. Ettől lesznek vásárlóid.

Forrás

Szomorú hazai marketing trend, hogy sokan a forrás megjelelölése nélkül fordítják le Ryan Deiss, vagy Neil Patel munkáit, az entrepreneur.com cikkeit, úgy tálalva, mintha az saját ötlet lenne. A netjet.hu is hivatkozik magyar vagy amerikai marketing szakértőkre, de biztos lehetsz benne, hogy nálam mindig pontosan megjelelöve látod a forrást, ha könyvre hivatkozom, még az oldalszámot is megadom, hogy ellenőrizni tudd a forrás hitelességét.

A kreativitás tisztelete

Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt. Megvetem a középszerűséget, a kreativitásnak nevezett ötlet-lopást, forrásmegjelölés nélküli fordításokat, a konkurenciaharcot. Ebbéli álláspontomat legszebben Anakreón verse fejezi ki, Radnóti fordításában:

Gyűlölöm azt, aki telt kupa mellett, bort iszogatván,
háborut emleget és lélekölő viadalt.
S kedvelem azt, aki bölcs és Aphrodité meg a Múzsák
szép adományairól zengve szeretni tanít