NEUROMARKETING =   Több feliratkozóJobb sales oldal Ütősebb kampánySokkal jobb landing page

WordPress Dominanciások Figyelem: a Neuromarketing a hiányzó láncszem, amit évek óta keresel

Árérzékeny vevők helyett rajongók. Alig aktív feliratkozóid helyett ámulatba ejtett olvasók. 10% helyett 40% feliratkozási konverzió. Az új Neuromarketing 2. Oktatóanyagban lépésről lépésre mutatom, hogyan illeszd hozzá a mostani marketingedhez a legújabb neuromarketing technikákat.

Kártyával fizeted, azonnal viheted.

Ez az ajánlat csak addig él, míg e számok itt ketyegnek:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Neuromarketing.
idd meg a narancslevet! = vedd meg a termékemet!
Neuromarketing nélkül: nyakamba zúdítod a narancslevet és reméled, hogy pár csepp a számba is jut.
Neuromarketinggel: Kitöltöd egy csinos pohárba, adsz egy szívószálat és örömmel, magamtól megiszom, mert imádom a narancslevet és amúgy is szomjas vagyok.
Te nyakon öntöd az embereket az ajánlatoddal, vagy könyörögve kérik, hogy megvehessék? Jól nézd meg ezt a videót, mert emiatt nemcsak nyakon öntettem magam hideg narancslével és tönkrement a kedvenc ingem, de ez a videó a kulcsüzenet 2017-ben a marketing fejlődésed szempontjából. Tudod miért?

"Neuromarketinggel még azelőtt győzöd meg az embereket, mielőtt hagyományos marketing eszközök bejönnének a képbe.  A nagyvállalatok ezer éve csinálják. Most rajtad a sor!"

Erdélyi Norbert, netjet.hu

Mielőtt
gondolkozni

kezdenél egy ajánlaton, az agysejtjeid már rég döntöttek helyetted. Ez a neuromarketing.
hogyan TUDOD itt és most belevinni ezt marketingedbe?

Pötyögd be gyorsan a google-be, hogy "neuromarketing". Látni fogsz ötletes plakátokat, amerikai szuperkupa reklámokat és sok egyetemi tanulmányt arról, hogyan mérik az agyi aktivitást. A neuromarketing pöpecül működik óriásplakátokon, tévéreklámban, társadalmi célok elérésre, plázákban, vagy az IKEÁ-ban, mert nemhiába van vanilia szag a pénztár előtti térben. De most komolyan: Te hirdetsz a tévében? Úgy általában költesz óriásplákotra? Van saját plázád? Meg szoktad kérni a vevőidet, hogy a kedvedért feküdjenek már be egy FMRI agyhullám-vizsgáló masinába?

A nagycégek fura dolgokat csinálnak. De mi így marketingezünk: Akármit adsz el, ez passzol rád: Feliratkoznak, hírlevelet küldesz, cikkeket írsz, facebookon hirdetsz, az emberek megismernek, elismernek, vásárolnak. A Neuromarketing Oktatóanyagban új eszközöket mutatok, amit simán be tudsz rakni a mostani marketing rendszeredbe, és olyan szintre hozod fel a marketinged, hogy sejtszinten győzöd meg a vevőidet.  A neuromarketing a hiányzó láncszem, amit évek óta keresel.

Nem kell felborítanod a mostani marketing rendszered, mert szépen beleilleszthető a neuromarketing.

Azt veszed észre, hogy többen iratkoznak fel, többen kattintanak, jobban szeretnek, többen vásárolnak.

Mit tud a
neuromarketing?

Az eredmény: Minden stimmel. Összeáll a kép. Az emberek azt mondják vissza neked, amit elképzeltél, amiért az egész bizniszt csinálod. Anélkül, hogy kérnéd vagy a szájukba rágnád. Ha ez a kapocs megvan, minden megvan.

„Filmekben gyakori: Van egy medál, ami egy kulcs. Ez nyitja a titkos barlangot. Végig ott van a főhös nyakában, de a film közepéig nem is tudja mi az. A neuromarketing pont ugyanez.”

Erdélyi Norbert, netjet.hu

A marketinggel értékesítesz. Jó. De a neuromarketing előbb van: Vele kerülsz be kitörölhetetlenül az emberek fejébe.
Eddig a nagycégek kiváltsága volt. Rájöttem hogyan lehet lazán belevinni a neuromarketinget abba, amit te csinálsz: feliratkozás, csali, hírlevél, salesoldal, webshop. Így már neked is izgalmas, ugye?

Agyunk legősibb része a gyíkagy. A gyíkagy önző, nem ismeri a jövőt, a túlélő ösztön hajtja. A gyíkagy dönt helyetted: Már  létre is hozta a véleményedet, még mielőtt az első gondolatod megszületne. Itt hat a neuromarketing.

A gyíkagyra 6 tényező hat,
Erre épül az Oktatóanyag.

6 oka van, amiért a neuromarketing  működik
Ez a 6 tényező stimulálja a gyíkagyat. E hat stimulus beindítását mutatom meg lépésről lépésre, képernyővideókon az új Neuromarketing Oktatóanyagban. Le tudod másolni, amit csinálok.
1. Önzés
Ide kell:      Sales oldalFeliratkoztató oldal AjánlatKampány

A gyíkagy önző. Csak a saját haszna érdekli, itt és most. Mivel a gyíkagy dönt, az embereket csak egy dolog érdekli a weboldaladon: "mi hasznom belőle?"

Azt az állapotot kell elérni, hogy az olvasó ne miattad, hanem saját magáért nézegesse a weboldalad, és ezt mondja: "Shut Up and Take My Money!" (Egy szót se többet, fogd a pénzem") Ez az önzés pontja. Sales oldalon, feliratkoztató oldalon, kampányban muszáj ilyet csinálni. Az új Neuromarketing Oktatóanyagban mutatom hogyan.

2. Kontraszt
Ide kell:      PortálLanding page CímsorHírlevél

A gyíkagyad, aki helyetted dönt, ellentétpárokból ért. Ha bele akarod vinni az üzeneted az emberek fejébe, akkor mutasd meg egy erősen kontrasztos példával.

Ez a legkönnyebben alkalmazható tipp a kontraszt stimulus működtetéséből, az új Neuromarketing Oktatóanyagban olyan kifinomult példákat mutatok a kontraszt elvének működtetésére, amire nem jönnél rá magadtól, vagy fel sem ismernéd, ha látnád is.

Ha nincs kontraszt, nincs döntés.

3. Érzelmek

 Sales oldalCsali oldal Termék oldalHírlevél tárgysor

Az érzelmek szerepe a marketingben nem új dolog. Ha a gyíkagyi érzelmekre akarsz hatni, akkor valamilyen faék egyszerűségű érzelmi hatást kell belevinned. Ezt másképp kell csinálni, mint ahogy eddig megszoktad marketing szövegíráskor. A Neuromarkteing Oktatóanyagban több példát is mutatok arra, hogyan kelts fel úgy az érzelmeket, hogy az üzeneted egyszer és mindenkorra beleírodjon az emberek fejébe.

Nézz meg egy konkrét példát erre, eme videón. De kell hozzá egy fura eszköz is.

Hogyan kell uralni az érzelmeket
neuromarketing szempontból?

(tipp: gondolkozz rendszerben!)
4. Megfoghatóság
Ide kell:      Szolgáltatás leírásaFeliratkoztató oldal Termékoldal

A gyíkagy a végtelenül leegyszerűsített dolgokat érti. Nem gondol bele, nem tűnödik, nem töpreng. Ha megérti dönt: Ez kell. Ha nem érti, dönt: Ez nem kell.

Minek kell megfoghatónak lennie a marketingedben? Az ajánlatodnak. A csalidnak. A hírleveleid tárgyának. Az árazásodnak. A személyes márkádnak. Ha bármi nem stimmel nem indul be a gyíkagy: nincs döntés, nincs költés.

A Neuromarketing Oktatóanyagban több különbőző példán mutatom meg, hogyan kell megfoghatóvá, fél másodperc alatt megérthetővé tenni magad.

5. Vizualitás
Ide kell:      Sales oldalFeliratkoztató oldal Sales videó

Bemegyek a trafikba. Boltos lány: "Szia, mit adhatok?" Másnap, ugyanott, de munkásruhában voltam, mert egész nap a garázst tettem rendbe, a mackómon vakolat, cipőm, hajam kőporos. Boltos lány:  "Hát oda mi lesz?" Nem gondolkozik, a látvány alapján azonnal dönt: "Szakadt melós vagy - nem kell udvariasnak lenni"

De ne a boltosra haragudj most. Nézd meg, mit üzen a weboldalad vizuális szinten: Azonnal szimpátiát szül? Azonnal beleírja magát a néző fejébe? Az oktatóanyagban megmutatom hogyan kell megoldani a tökélyre fejlesztett vizualitást. Nem csak annyi, hogy "jól néz ki" a weboldal.

6. A kezdet és a vég

  Sales oldalFeliratkoztató oldal Pénztár oldalKampány

A gyíkagy arra figyel, hogy valami (sales oldal, hírlevél, sales videó, prezentáció) mivel kezdődik és mi a vége. A gyíkagy lusta arra, hogy közben is figyeljen, megértse, hogy mi miért történik, hogy hogyan jutunk el A-ból B-ébe.

Nem, ez a gyíkagyadat nem érdekli. Hol vagyok most, hova jutok el. Erre a két dologra kell egyértelmű választ adni. A neuromarketing oktatóanyagban megmutatom a kezdet és a vég ábrázolásának a módjait, ezeket simán át tudod venni, és betenni a marketing rendszeredbe.

Vajon neked való
a neuromarketing?

Ha e 3 figyelmeztető jel egyikét, vagy hasonlót tapasztalsz, akkor gyanús, hogy valami újat kell belevinned a marketingedbe:
A

Nagyságrendekkel jobb vagy, mint a konkurenseid. Mégis valahogy ők az ismertebbek, és neked a másodhegedűs szerep jut. Ideje valami olyat csinálni, amit más nem csinál.

A neuromarketing használata olyan újdonság most, mint 2007-ben volt az online marketing.

B

Mindig új ötletedet van. Falod az információkat. Valahogy mindig mindennel el vagy maradva, sosincs időd semmire, de a vége csak az, hogy sikerül megcsinálni, amit elképzeltél.

A következő kampányodba már beleviszed a neuromarketinget is, és nézel, mint a moziban, hogy dupla annyi vevőd lett kevesebb melóval.

C

Kicsit össze vagy kavarodva, a sok marketing szakértő jól megkutyulta az agyad. Mindenki mást mond, de abban egyetértenek, hogy az online marketing egy állati bonyolult dolog, és ha elmész a következő akármijükre, és megveszed a 20-as betűvel és tripla sortávval írt könyvet, akkor egy kicsit egyszerűbb lesz. Egy fenét.

Ez eleve egyszerű, mint a faék. Szavak, mondatok kérdése, amik a jó időben és a jó helyen képesek arra, hogy beleírjanak téged a vevő fejébe.

Neuromarketing 2.
Mi van az új kiadásban?

 

Nagyvállalati kutatások, szociálpszichológiai kísérletek eredményeit, évszázados retorikai technikákat nem valami könnyű belevinni abba a marketingbe, amit te meg én csinálunk: csali, feiratkozás, hírlevél, sales oldal, belépő termék, előfizetés etc.
A meggyőzés jelentős része azelőtt történik, hogy az emberek egyáltalán látnák az ajánlatodat, vagy egyáltalán megszólalnál. Pszichológusok évek óta kutatják ezt a témát, és a nemrégiben megjelent Előhatás című könyv többszörösen is bizonyítja.

Ha árérzékeny, töprengő vevőid vannak, 10% körüli feliratkozási aránnyal dolgozol, és az alig aktív feliratkozók szemében csak egy vagy a sok közül azt jelenti NEM viszed bele a marketingedbe ezeket a bizonyított eredményeket.

Ha felhasználod és sikeresen átviszed a marketingedbe, akkor nem csak vevőid, de az áraidon nem is gondolkozó rajongók lesznek, olyan 40% feletti feliratkozási aránnyal konvertálsz, ámulatba ejtett feliratkozóid, bárkivel szemben kiállnak érted.

Lássuk mit kell tenned. Erre épül a Neuromarketing Oktatóanyag 2. új kiadása:

7. Hogyan nyerd el az emberek jóindulatát, még a sales oldalad bemutatása előtt?
Ide kell:  Feliratkoztató oldal Sales oldalHírlevelek
Ahhoz hogy vásároljanak tőled, előbb egyet kell érteniük az embereknek veled. Ha valami rizikós dolgot teszel, pl. napi politikát viszel bele a marketingedbe (sajnos sokan csinálják) elvágtad magad: ugrik az egyetértés, ugrik a vásárlás.

Létezik egy 2 000 éves retorikai technika, amit úgy hívnak „Captatio benevolentiae” a.m.: a jóindulat elnyerése. Már az antik szónokon is tudták, ha az ügyed mellé akarod állítani az embereket, előbb a jóindulatukat kell megnyerned.

Hogyan vidd bele ezt az antik technikát a mostani modern marketingedbe? Részletesen bemutatom a Neuromarketing 2. Oktatóanyagban.

Eredmény: Jobban konvertáló sales oldal

8. A fókuszálási illúzió
Ide kell:  Feliratkoztató oldal Sales oldalVideóid

Cialdini új könyve az Előhatás (Pre-suasion) egy mondatban összefoglalva arról szól, hogy a meggyőzés lényegi része azelőtt történik, mielőtt az emberek egyáltalán találkoztak volna magával az ajánlatoddal. Az előzetes meggyőzés egyik legfontosabb eleme a figyelem.

Ha nincs figyelem, nincs vásárlás.
Ha valami kitüntetett figyelmet kap, annak a fontosságát hajlamosak vagyunk túlbecsülni.
Amikor sales oldalt írsz, be akarod mutatni a terméked összes előnyét, számodra ott és akkor minden fontosnak tűnik. Nem írhatsz le mindnet. Ki olvasna el annyit?

Hogyan szelektálj, hogyan emelj ki részeket, hogy megszered az olvasóid teljes figyelmét? Nehezen megoldhatónak tűnik, éppen ezért erről is nagyon részletesen tanítok az új Neuromarketing 2. oktatóanyagban.

Eredmény: Te irányítod a figyelmet, te mondod meg mi a fontos

9. Hogyan érd el, hogy az érveidet ne érje támadás?
Ide kell: Sales oldalAjánlatot tartalmazó e-mailek
Magányos dolog az online marketing. Igaz? Te csak írsz: cikket, sales oldalt, hírlevelet. Beszélsz videóban. Vannak visszajelzések, de ami igazán a vevő fejében jár a sales oldalad láttán az ellen már nem tehetsz semmit. Ott állnak a weboldaladon az érveid, de nem tudod honnan és hogyan érheti őket támadás. Ha mégis megtörténik, már nem tudsz védekezni, nem tudsz ellenérveket felhozni. És minden abban a döntő pillanatban történik, amjg a vevő a kosár gomb felett köröz az egérrel.

Van egy elképsztően fura módszer, amivel el tudod érni, hogy az érveidet ne érje támadás. Évtizedes marketing tapasztalat után is meglepett, aztán kipróbáltam és láttam, minden nap látom működni. Az új Neuromarketing 2-ban elmdonom mi ez, és tanítom hogyan vidd bele a marketingedbe.

Eredmény: Nem vitatkoznak veled, hanem egyetértenek az érveiddel.

10. Hogyan irányítsd a képzettársításokat?
Ide kell: Sales oldal

Nincs olyan gondolat, ami ne kapcsolódna egy másik gondolathoz. Bármit teszel, mondasz, mutatsz az emberek még valami mást is fognak gondolni: társítanak, asszociálnak.

Ha ezeket a gondolattársításokat nem te irányítod tudatosan, akkor a sales oldaladat csupa jó szándékból el tudod vinni egy olyan irányba aminek nem a vásárlás a vége.

Ezért kell nagyon vigyáznod a szófordulataiddal, hasonlatokkal, metafórákkal a sales oldaladon. Ez az asszociációk irányításának írott módszere. A sales oldalon minden kép, minden szín és kiemelés is képzettársításokat szül az emberekben. Ez az asszociációk irányításának vizuális módszere. Ebben a fejezetben azt tanulod meg, hogyan csináld meg azt, hogy az emberekben minden körülmények között vásárlást ösztönző képzettársításokat alakíts ki.

Eredmény: Mire a megrendelés gombhoz ér, már meggyőzted az olvasót.

11. Hogyan hozd testközelbe az ajánlatod?

Ide kell: Sales oldalLanding oldalHírlevél

Tény, hogy az emberek akkor vásáolnak, ha el tudják képzelni magukon a terméked hasznát. (pl: Holnapra kész a weboldalad, a következő kampányod ütősebb lesz, a kutyád megtanul hallgatni rád, a következő állásiterjún magabiztosabb leszel stb).

Ezt nem úgy kell csinálni, hogy kiírod a sales oldalra, hogy „képzeld csak el milyen remek érzés lenne, ha…”. A valódi meggyőzés azelőtt történik, hogy az ügyfeled látta volna a sales oldalad azon részét, ahol a kosárba gomb van.
Két dologgal kell operálni, az egyik az idő, a másik a tér közelisége. Milyen hamar? Milyen közel? Ezt kell megértetni az olvasóval. A Neuromarketing 2-ben részletesen bemutatom a módját, hogyan kell igazán testközelbe hozni, megfoghatóvá, azonnali élménnyé tenni egy ajánlatot.

Eredmény: Ha el tudja képzelni, megveszi a terméket

Neuromarketing 2.
Prémium csomag

 

"Mindig gondolj tovább annál, mint amit a nagy többség gondol."

12. Mi az a gyűjtögető ösztön és hogyan használd fel a marketingedben?

Ide kell:  Fiókom oldal Mega menüTermékek oldal

Vannak olyan, az ősember létből hozott ösztönök, amik ma is velünk vannak. Az egyik ilyen a gyűjtögetés. Szeretünk bespájzolni, felkészülni a szűkös időkre.

Van egy nagyon érdekes következménye ennek az online marketinged szempontjából. Ez a következmény, vagy inkább: következtetés segít elérni, hogy ne csak egy terméket vegyenek, hanem többet, ne csak egy csalidra iratkozzanak fel, hanem mindre.Az új Neuromarketing 2. oktatóanyagban mutatom, hogyan oldd meg technikailag azt, hogy kiszolgáld ezt az ősi ösztönt és ezáltal több profitod legyen.

Eredmény: Egy ügyfeled több terméket is vesz. Nő a kosárérték.

13. Bizalom elnyerése nem tudatos eszközökkel
Ide kell:  Kampány sales oldal HírlevélCikkek

Ez egy nagyon izgalmas fejezet. Tulajdonképpen egy évek óta ismert és használt technika, de csak nemrég esett le a tantusz, hogy mekkora jelentősége van neuromarketing szempontból is.
Nem arról van szó, hogy, ha bizalmat akarsz építeni, akkor tedd ki a fotódat meg legyél őszinte... ez ovódás marketing. Ez a technika sokkal kifinomultabb ennél, és mint ilyen, sokkal hatásosabb is. Több példát, és konktét technikai megoldást is mutatok rá, hogyan csináld meg te is a nem-tudatos bizalomépítést.

Eredmény: Még azelőtt megbíznak benned, hogy kimondanád a neved.

14. Mi az "orinentációs hullám" és hogyan lesz tőle több vevőd?
Ide kell: Sales oldalAjánlatot tartalmazó e-mailek

Jártál már úgy, hogy kimész a szobából és elfelejted mit akartál. És akkor vissza kell menni oda, ahol eszedbejutott.

Ez nem csak ilyen városi legenda, a tudományos magyarázatot úgy hívják orientációs hullám.

Hogyan tudod ezt mindenkit érintő jelenségetd felhasználni arra, hogy elnyerd az olvasóid figyelmét és rávezesd őket a sales oldaladra. Nagyon egyszerű, mutatom videón az oktatóanyagban.

Eredmény: Több átkattintód lesz a sales oldaladra.

15. Hogyan irányítsd a következtetéseket?

Ide kell: Sales oldal
Egy formális logika szóbeli vizsgán 2001-ben megbuktam ezen, ezért sem felejtem el a latin nevét soha: modus ponens.

Ha esik az eső, nedves az úttest. Ha nedves az úttest...

Ugye azt mondanád, hogy akkor esett az eső. De ez nem igaz, lehet, hogy csak Marika néni locsolt, óriási következtetési hiba. Az egyetemen egyest ér, a marketingben elvesztett vevőt, ha hagyod, hogy az emberek rosszul következtessenek. Az oktatóanyagban mutatom, hogyan, milyen szófordulatokkal, milye mondattípusokkal irányítsd a következtetéseket.

Eredmény: Az emberek végre megértik az ajánlatod lényegét

Vélemények

"Majdnem minden oktatóanyagot beszereztem már a netjet.hu-tól, és kivétel nélkül mindegyikből sokat tanultam, profitáltam.

Ez a Neuromarketing tananyag esetén sincs másképp. Ezt azért vártam különösen, mert már a beharangozó videók és a tartalomjegyzék is egy különleges szemlélettel megalkotott, igen ütős tananyag ígéretét vetítette előre.

Ezt természetesen be is váltotta a videós anyag, mely előremutató, kreatív módszereket ismertetett meg velem, remekül kiegészítve a sok év alatt felszedett marketing ismereteimet.

A tanultakból néhány dolgot azonnal sikerült hasznosítanom, de itt az idő, hogy újra megnézzem a videókat, és azokból további megoldásokat építsek be a marketingembe."

Winter Ádám
https://tanfolyamokj.hu/

"Régóta figyelem és tanulok Norbitól, részben pedig már használom is az általa bemutatott módszereket. Amennyire időm engedi, egyéni vállalkozóként, egyre többet rakok be belőlük a folyamatosan épülő marketing rendszerembe. Persze mindig van mit rajta fejleszteni, de az ügyfelek visszajelzései és a rendelések száma folyamatosan visszaigazolja, hogy jól döntöttem, amikor beruháztam ezekre az anyagokra, többek között a Neuromarketing Oktatóanyagra is.
Csak ajánlani tudom."

Karosi Roland
http://www.mobilgarazsbolt.hu

Ez az ajánlat csak addig él, míg e számok itt ketyegnek:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Vidd el az új Neuromarketing Oktatóanyagot.
Melyik csomagra fened a fogad?

Neuromarketing 2. prémium

Neuromarketing 2 Oktatóanyag

Képernyővideókon, valós weboldalakon keresztül mutatom meg, hogy működtest azt a 6 faktort, ami a döntéseinket hozó gyíkagyra hat. Az új kiadásban benne van hogyan győzd meg az embereket mielőtt látták volna az ajánlatod.

7. Hogyan nyerd el az emberek jóindulatát, még a sales oldalad bemutatása előtt?
8. A fókuszálási illúzió
9. Hogyan érd el, hogy az érveidet ne érje támadás?
10. Hogyan irányítsd a képzettársításokat?
11. Hogyan hozd testközelbe az ajánlatod?

Befizetés után hozzáférsz a fiókodan az online nézhető videókhoz.

Neuromarketing 2. Prémium csomag
Neuromarketing 2. Prémium csomag
“Mindig gondolj tovább annál, mint amit a nagy többség gondol.”

12. Mi az a gyűjtögető ösztön és hogyan használd fel a marketingedben?
13. Bizalom elnyerése nem tudatos eszközökkel
14. Mi az “orinentációs hullám” és hogyan lesz tőle több vevőd?
15. Hogyan irányítsd a következtetéseket?

neuromarketing 2.

Neuromarketing 2. Oktatóanyag

Képernyővideókon, valós weboldalakon keresztül mutatom meg, hogy működtest azt a 6 faktort, ami a döntéseinket hozó gyíkagyra hat. Az új kiadásban benne van hogyan győzd meg az embereket mielőtt látták volna az ajánlatod.

7. Hogyan nyerd el az emberek jóindulatát, még a sales oldalad bemutatása előtt?
8. A fókuszálási illúzió
9. Hogyan érd el, hogy az érveidet ne érje támadás?
10. Hogyan irányítsd a képzettársításokat?
11. Hogyan hozd testközelbe az ajánlatod?

Befizetés után hozzáférsz a fiókodan az online nézhető videókhoz.

44 990 Ft

34 990 Ft

2019.október 3-tól 8-ig. Csak Wp Dominancia tagoknak

34 990 Ft

24 990 Ft

2019.október 3-tól 8-ig. Csak Wp Dominancia tagoknak

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted

Létezik tudatalatti marketing? És hatásos?

Nézz bele: 5 perces részlet az 5 órás oktatóanyagból

Mindenki szeretné pedig, hogy az emberek fejébe íródjon a cége, vagy a weboldala neve. Ezt meg lehet csinálni faék egyszerűen és legálisan. Itt megmutatok egy rövid részt, arról, hogyan érd el "tudatalatti" üzenetekkel a sales oldaladon azt, hogy az emberek mindenképp megértsék, hogy mit akarsz. Csak akkor veszik meg, ha megértik.

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Emberközpontúság

A netjet.hu minden cikke, minden videója, minden oktatóanyaga, és minden kivitelezési szogáltatása ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Sok eszköz van, mellyel e cél elérhető, de a középpontban nálem az ember áll. Az online marketing az én értékrendemben nem arról szól, hogy mennyire ismered a különféle szoftvereket, hanem, mennyire tudod eltalálni, hogyan gondolkoznak az emberek.

Lényeg

Amikor hozzám fordulsz online marketing tanácsért az első dolgom, hogy leegyszerűsítsem az üzeneted, lenyessem a sallangokat, hogy kinyerjem belőle a lényeget, azt az egyetlen legfontosabb dolgot, azt a gyöngyszemet, amivel egy mondatot mondva bárki megérti mit akarsz. „Íz, csín, tűz vagyon a versben, ha mesteri mív.” írja Kazinczy. Ezt keresem az ajánlatodban, ha konzultálunk: az ízt, a csínt, a tüzet. Ettől lesznek vásárlóid.

Forrás

Szomorú hazai marketing trend, hogy sokan a forrás megjelelölése nélkül fordítják le Ryan Deiss, vagy Neil Patel munkáit, az entrepreneur.com cikkeit, úgy tálalva, mintha az saját ötlet lenne. A netjet.hu is hivatkozik magyar vagy amerikai marketing szakértőkre, de biztos lehetsz benne, hogy nálam mindig pontosan megjelelöve látod a forrást, ha könyvre hivatkozom, még az oldalszámot is megadom, hogy ellenőrizni tudd a forrás hitelességét.

A kreativitás tisztelete

Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt. Megvetem a középszerűséget, a kreativitásnak nevezett ötlet-lopást, forrásmegjelölés nélküli fordításokat, a konkurenciaharcot. Ebbéli álláspontomat legszebben Anakreón verse fejezi ki, Radnóti fordításában:

Gyűlölöm azt, aki telt kupa mellett, bort iszogatván,
háborut emleget és lélekölő viadalt.
S kedvelem azt, aki bölcs és Aphrodité meg a Múzsák
szép adományairól zengve szeretni tanít